تاریخ انتشار : 20 اسفند 1402

راهنمای خرید و سفارش اینترنتی کفش تابستانی مردانه

راهنمای خرید و سفارش اینترنتی کفش تابستانی مردانه
  • تاریخ: یکشنبه 20 اسفند 1402 - 17:49
  • صفحه: وبلاگ
  • بازدید: 93

کفش تابستانی مردانه از مواد سبک‌تری ساخته می‌شوند که به پاها اجازه تنفس می‌دهند. در فصل گرم تابستان، پاها به سرعت عرق می‌کنند و کفش‌های تنگ و سنگین زمستانه می‌توانند باعث ناراحتی پا شوند. در نتیجه انتخاب یک کفش تابستانی مردانه ضروری و مهم است.

کفش‌های تابستانی طراحی باز و سبک‌تری دارند و اجازه می‌دهد تا پا در هوای گرم تابستان تا حد امکان خنک بماند. به خصوص اگر در تابستان فعالیت‌های ورزشی و سنگینی مانند دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی را انجام می‌دهند. لازم است کفشی را انتخاب کنید که پا در آن راحت بوده و از گرمای هوا رنج نبرد.

در فروشگاه پای1 انواع کفش مردانه تابستانی را مشاهده خواهید کرد. با توجه به طرح دلخواه خود و کاربرد، کفشی مناسب را برای فصل تابستان انتخاب و خریداری کنید.

قدم‌هایی خنک در تابستان با کفش تابستانی مردانه

خرید کفش‌های تابستانی به منظور راحتی و سلامتی پاها در فصل گرما بسیار مهم است. کفش‌ها باید خنک و راحتی را تامین کنند و از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

رویه کفش تابستانی مردانه از مواد سبک و خنکی مانند پارچه، کتان، چرم نازک یا مش تهیه می‌شود. در طراحی آنها از آسترهای نخی و ضد تعریف استفاده می‌کنند تا رطوبت جذب شده و از ایجاد بوی بد جلوگیری کنند. کفی کفش می‌تواند از نوع طبی و نرم با قابلیت ارتجاعی بالا باشد یا کفی محکم‌تری باشد تا فعالیت‌های ورزشی شدید را بتواند تحمل کند.

ساختار کفش تابستانی باید تا حد امکان سبک باشند تا از خستگی پاها جلوگیری شود. بهترین انتخاب برای تابستان کفش‌های پنجه باز مانند صندل، دمپایی و کفش‌های قایقی هستند.

خرید کفش تابستانی مردانه

بهترین کفش تابستانی مردانه

بهترین کفش برای فصل گرم تابستان چیست؟ چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ انواع کفش‌های سبک و راحت برای تابستان طراحی شده‌اند که در زیر برخی از آنها را معرفی می‌کنیم تا در هنگام خرید با ویژگی‌های هر یک کفش آشنایی بیشتری داشته باشید.

کفش‌های Driving برای تابستان

کفش‌های Driving از جمله کفش‌های کلاسیکی هستند که در گذشته از پوست بوفالو، گوزن و گاومیش ساخته می‌شدند. امروزه این کفش‌ها از چرم طبیعی یا جیر تهیه می‌شوند. نام آنها درایوینگ است چرا که در حین رانندگی گزینه مناسبی خواهند بود. زیره آنها تخت است و رویه آنها تهویه لازم برای خنک شدن پا را فراهم می‌کند. علاوه بر رانندگی، کفش مناسبی برای محل کار یا ملاقات‌های اداری به شمار می‌آیند.

انواع کفش‌های Driving

نوع کفش

ویژگی‌ها

موکاسین

نوع کفش رانندگی (Driving) بدون بند هستند که از چرم نرم ساخته می‌شوند.

لوفر

اغلب دارای بند هستند و حالتی رسمی‌تر از موکاسین دارند.

اپرا

این نوع کفش رانندگی پاشنه خیلی کوتاهی دارد و برای موقعیت‌های رسمی عالی خواهد بود.

 

صندل‌های خنک تابستانی برای مردان

در اینجا تعدادی از خنک‌ترین صندل‌های تابستانی برای مردان را به شما معرفی می‌کنیم:

  • صندل‌های Birkenstock: انتخابی کلاسیک و راحت برای تابستان. کفی چوب‌پنبه‌ای و رویه چرمی آن باعث می‌شود تا پا به خوبی نفس بکشد و خنک بماند.
  • صندل‌های Chaco: یک انتخاب عالی برای مردانی که به دنبال صندلی با دوام و مقاوم هستند. با آنکه رویه آن نایلونی و کف‌های لاستیکی دارد؛ اما منافذ موجود در آن باعث خنکی پا می‌شود. همچنین این نوع صندل‌ها اغلب به گونه‌ای طراحی می‌شوند که مچ پا را در برگیرند.

صندل مردانه مدل ارشیا طراحی مشابه ای با Chaco دارد. این صندل که از جنس چرم مصنوعی است به خوبی از مچ پای شما محافظت می‌کند و منافذ آن باعث خنکی پا می‌شوند. 

خرید انواع کفش تابستانه مردانه

در مقابل صندل مردانه مدل آرون طراحی کلاسیک‌تری دارد و شباهت‌هایی با Birkenstock را می‌توان در آن مشاهده کرد. دوام صندل آرون بالاتر است چرا که از چرم طبیعی ساخته شده. شما می‌توانید انواع مدل‌های آرون، ارشیا و موارد دیگر را در فروشگاه مشاهده کنید.

کالج و کتانی برای تابستان

کفش‌های کالج مدل‌های بدون ساق هستند که از جنس چرم یا کتان ساخته می‌شوند. این مدل کفش‌ها برای استفاده در محیط‌های اداری و یا موقعیت‌های رسمی مناسب خواهند بود.

کفش‌های کتانی هم که بسیار معروف هستند و اگر به دنبال یک کفش اسپرت و راحت برای فصل تابستان هستید، می‌توانید آنها را انتخاب کنید. مدل‌های سبک و با تهویه مناسب را خریداری کنید تا پاهای شما در طول روز خنک و راحت بمانند.

کفش‌های خنک تابستانه برای مردان

نکات مهم انتخاب و خرید کفش تابستانی مردانه

اگر قصد خرید کفش تابستانه مردانه را دارید لازم است به چند نکته در هنگام خرید توجه کنید:

قابلیت تهویه، سبک بودن و راحتی:

این موارد از جمله مهم‌ترین عواملی هستند که در انتخاب کفش‌های تابستانی باید به آنها توجه کنید. در انتخاب رویه و کفی کفش به جنس آنها توجه کنید و کفش‌هایی را انتخاب کنید که تهویه هوا در کفش را تامین می‌کنند.

سایزبندی و نوع برش کفش:

در نظر داشته باشید که ورم پاها در تابستان بیشتر از فصل‌های دیگر سال است، در نتیجه کفش‌هایی را انتخاب کنید که آزاد و راحت باشند. سایزبندی دقیق کفش‌ها در فروشگاهی پای1 قرار داده شده‌اند تا کفش متناسب با سایز خود را انتخاب کنید.

رنگ‌بندی کفش:

در تابستان رنگ‌های روشن برای کفش و لباس بهتر هستند. رنگ‌های تیره نور خورشید را جذب می‌کنند و رنگ‌های روشن آن را بازتاب می‌دهند. اگر می‌خواهید محافظه‌کارانه عمل کنید و نگران کثیف شدن کفش‌ها نباشید، به سراغ رنگ‌های خنثی روشن بروید.

انتخاب مدل کفش:

کفش‌های تابستانه مردانه در مدل‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. کفش‌های قایقی حالت کلاسیک دارند و علاوه بر تابستان برای فصل‌های پاییز و بهار هم مناسب خواهند بود. کفش‌های لوفر راحت و سبک هستند و صندل‌ها برای هوای بسیار گرم گزینه مناسب هستند.

نحوه ثبت سفارش کفش تابستانی مردانه

خرید اینترنتی کفش‌های تابستانی مردانه راحت است. تنها لازم است بر روی کفش دلخواه خود در فروشگاه پای1 کلیک کرده و وارد صفحه محصول شوید. در این صفحه مشخصات کفش نوشته شده است و شما می‌توانید پس از انتخاب سایز دلخواه خود بر روی گزینه افزودن به سبد کلیک کنید.

در صورتی که در رابطه با خرید کفش مناسب و دلخواه خود با سوالی روبه‌رو شدید، از طریق گزینه‌های تماس با ما یا پشتیبانی واتس‌اپ و اینستاگرام با ما در ارتباط باشید.

سوال‌های متداول

چه نوع کفشی برای تابستان مناسب است؟

صندل، دمپایی، کفش‌های قایقی، کفش‌های اسپادریلس، کفش‌کتانی، کالج و بسیار انواع دیگر کفش‌های سبک را می‌توانید برای تابستان انتخاب کنید.

هنگام انتخاب کفش تابستانی مردانه باید به چه نکاتی توجه کرد؟

نوع فعالیت، سایز مناسب، کیفیت و قیمت از مسائل مهمی هستند که باید به آنها توجه کنید.

قیمت کفش‌های تابستانی مردانه چقدر است؟

قیمت کفش با توجه به مدل، جنس و کیفیت آن متغیر است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد