تاریخ انتشار : 20 اسفند 1402

بهترین کفش فوتسال ایرانی

بهترین کفش فوتسال ایرانی
  • تاریخ: یکشنبه 20 اسفند 1402 - 17:44
  • صفحه: وبلاگ
  • بازدید: 93

بهترین کفش فوتسال ایرانی با طراحی و تکنولوژی خود از پای شما در هنگام بازی محافظت می‌کند. اگر به فوتسال علاقه‌مند هستید و در تمرین‌ها و مسابقات شرکت می‌کنید، داشتن یک جفت کفش مناسب برای شما ضروری است. ویژگی‌های بهترین کفش فوتسال چیست؟ جنس مناسب، وزن سبک، انعطاف‌پذیری و تهویه مناسب همگی ویژگی‌هایی هستند یک کفش فوتسال باید داشته باشد. اگر قصد خرید کفش فوتسال ایرانی را داشته باشید، ما را در این مقاله مجله پای۱ همراه کنید تا به بررسی این ویژگی‌ها و معرفی مدل‌ها بپردازیم.

بهترین کفش فوتسال ایرانی کدام است؟

تولیدکنندگان داخلی متعددی نسبت به تولید کفش فوتسال ایرانی اقدام کرده‌اند. با انکه هنوز تکنولوژی به کار رفته در کفش‌های فوتسال خارجی برتری دارد، امّا تولیدکنندگان داخلی سعی کرده‌اند تا ویژگی‌های یک کفش فوتسال مناسب را در هنگام طراحی و تولید رعایت کنند. همچنین، کفش‌های فوتسال ایرانی هزینه کمتری نسبت به کفش‌های فوتسال خارجی دارند. حمایت از تولیدکنندگان داخلی کمک می‌کند تا بتوانند رشد کرده و از تکنولوژی‌های جدید و برتری در تولید کفش‌های خود استفاده کنند.

مدرن، پویان گام پیام و ساشا تنها برخی از نمونه‌های بهترین کفش فوتسال ایرانی هستند که در ادامه آنها را معرفی خواهیم کرد. ابتدا به ویژگی‌هایی که یک کفش فوتسال مناسب باید داشته باشد، می‌پردازیم.

چه کفشی برای فوتسال مناسب است؟

کفش‌های فوتسال دارای ویژگی‌های خاصی هستند. از آنجایی که فوتسال در سالن انجام می‌شود کفش آن تفاوت‌هایی با کفش فوتبال دارد. بهترین کفش فوتسال ایرانی دارای زیره‌ای است که حالت چسبندگی کافی دارد. چسبندگی زیره کفش فوتسال کمک می‌کند تا بازیکن هنگام حرکت در زمین لیز نخورد.

بهترین کفش فوتسال ایرانی

تکیه‌گاه کفش فوتسال

بهترین کفش فوتسال ایرانی در زیر مجموعه کفش‌های سالنی قرار می‌گیرد. کفش‌هایی که دارای ساق کوتاه و زیره تخت هستند. آنها به این شیوه طراحی می‌شوند تا بازیکن بتواند راحت‌تر در زمین بازی حرکت کرده و اتصال خود به زمین را حین حرکت حفظ کنند.

وزن کفش‌های فوتسال

وزن بهترین کفش فوتسال ایرانی سبک و کم است. در واقع باید به میزانی سبک باشد که ورزشکار بتواند در فضای کوچک سالن به خوبی مانور بدهد و در عین حال هنگام حرکت به زمین متصل بماند و تعادل خود را حفظ کند. وزن استاندارد کفش‌های فوتسال معمولاً در حدود ۲۲۰ تا ۲۳۰ گرم است. این وزن کمک می‌کند تا بازیکنان توپ را به خوبی کنترل کرده و در هنگام ضربه زدن مشکلی نداشته باشند.

قابلیت تنفس

این اصل در واقع بهتر است در تمام کفش‌هایی که استفاده می‌کنید رعایت شود. تنفس پا ضروری است و از شکل‌گیری بیماری‌های مختلف جلوگیری می‌کند. به خصوص هنگام ورزش که پا تعریق می‌کند، لازم است کفش گردش هوا خوبی داشته باشد.

بازی فوتسال حرکت، سرعت و گرما را به همراه دارد، پس لازم است جنس رویه و زیره کفش فوتسال به نوعی باشد که جریان هوا در آن به حرکت در آید و گرمای پا را کاهش دهد.

کفش مناسب بازیکنان فوتسال

موقعیت مکانی بازیکنان می‌تواند در انتخاب کفش مناسب تاثیر گذار باشد. به‌عنوان‌مثال اگر بازیکن مهاجم هستند، بهترین کفش فوتسال ایرانی برای شما، آنهایی هستند که ضربه‌گیر قوی داشته باشند. همچنین، در این موقعیت بهتر است وزن کفش کمتر باشد تا قدرت مانور دهی بیشتری داشته باشید.

بازیکنان مدافع به کفشی نیاز دارند که مقاوم‌تر باشد و تکیه‌گاهی جانبی مناسبی را ارائه دهد. دروازه‌بان‌ها نیز به کفشی نیاز دارند که تکیه‌گاهی اضافی داشته باشد و نوع زیره از اصطکاک جلوگیری کند.

خرید بهترین برندهای ایرانی تولیدکننده کفش فوتسال

معرفی برندهای تولیدکننده کفش فوتسال

یکی از تولیدکنندگان ایرانی که از سال ۱۴۰۰ در حوزه تولید انواع کفش فعالیت می‌کند، برند پویان گام پیام است. این برند کفش‌های ورزشی متنوعی را تولید کرده است. به‌عنوان مثال کفش فوتسال مردانه پویان گام پیام مدل دایموند یکی از کفش‌های تولید شده توسط این شرکت است. این کفش از چرم مصنوعی ساخته شده و انعطاف‌پذیری بالایی دارد. قابلیت ارتجاعی و کاهش فشار وارده آن را به یکی از بهترین کفش‌های فوتسال ایرانی تبدیل کرده است.

نمونه دیگر کفش‌های تولید شده توسط شرکت مدرن هستند. این کفش‌ها نیز از چرم مصنوعی ساخته می‌شوند و در برابر سایش مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند. با داشتن ضربه‌گیر، میزان فشار وارده را تا حد ممکن کاهش می‌دهند.

شما می‌توانید انواع کفش‌های فوتسال ساخت کشور ایران را در فروشگاه پای۱ مشاهده کرده و آنها را خریداری کنید.

نکات مهم هنگام خرید کفش فوتسال ایرانی

همان طور که می‌دانید، اولین نکته انتخاب سایز مناسب است. حتماً به سایزبندی کفش دقت کرده و پس از اندازه‌گیری و به دست آوردن سایز خود، خرید را انجام دهید.

برندهای ایرانی نام آشنا را انتخاب کرده و ویژگی‌های هر کفش را بررسی کنید. برای خرید بهترین کفش فوتسال ایرانی، آن را از برندهای معتبر و شناخته شده در زمینه تولید کفش فوتسال خریداری کنید.

قیمت کفش‌های ساخت ایران نسبت به کفش‌های خارجی کمتر است. قیمت کفش‌های فوتسال ایرانی به برند، کیفیت مواد و ویژگی‌های آن بستگی دارد.

به رویه و زیره کفش توجه کنید. رویه باید از جنسی مرغوب و بادوام باشد و زیره باید چسبندگی کافی داشته باشد.

سخن پایانی

بهترین کفش فوتسال ایرانی آن است که ضربه‌گیری را انجام دهد، تعادل بازیکن را حفظ کرده و گردش هوای مناسب را برای پا تامین کند. تولیدکنندگان بسیاری نسبت به ساخت انواع کفش‌های فوتسال اقدام کرده‌اند که تنها به برخی از آنها اشاره‌ای داشتیم. برای خرید انواع کفش فوتسال ایرانی تنها لازم است در فروشگاه پای۱ جستجو کنید تا کفش مناسب خود را پیدا کنید.

سوال‌های متداول

قیمت بهترین کفش فوتسال ایرانی چقدر است؟

قیمت با توجه به کیفیت مواد و ویژگی‌های آن متفاوت است؛ اما به طور کل هزینه آن از کفش‌های خارجی کمتر خواهد بود.

یک کفش فوتسال چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

دوام بالا، چسبندگی کافی، تهویه مناسب و قیمت مقرون‌به‌صرفه همگی می‌توانند از ویژگی‌های یک کفش فوتسال باشند.

بهترین کفش فوتسال ایرانی برای ساق پا کدام است؟

کفش‌هایی با ساق‌کوتاه و انعطاف‌پذیری بالا را برای محافظ از ساق خود انتخاب کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد